زیگول: بچه عقاب گم شده

امروز در جریان دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران، با سازندگان یک بازی آرکید جذاب به اسم زیگول دیدار داشتیم و مراحل اولیه بازی را انجام دادیم. زیگول یا بطور کامل زیگول: بچه عقاب گم شده، عنوان این بازیست که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده. عنوانی که حدوداً 4 تا 5 ماه ساختش به طول انجامیده و از انجین Unity هم برای این کار استفاده کرده.

این بازی داستان جالب و سر راستی هم دارد (به نقل از تبیان گیم): "زیگول بچه عقابی است که توسط لاشخور حسود از محل زندگی اش (قله کوه) به پایین کوه پرت شده است. او باید در صعودی دوباره به ارتفاعات کوه دماوند که محل زندگی وی است، از موانع بسیار طی چند مرحله جذاب عبور کند تا به آشیانه خود برسد."

گیم پلی بازی پیچیده نیست و در سبک خودش با بکار بردن المان های مناسب، به خوبی طراحی شده است. کنترل یک بچه عقاب را با انگشت و بصورت لمسی به عهده دارید که در مسیرش با انواع و اقسام موانع مواجه می شود. از جمله طبیعت، مثل درختان و شاخ و برگ هایشان، پرندگان دیگر که با حرکت رو به جلو ترسیده و جابجا می شوند، گدازه های آتش و موانعی دیگر که در مجموع هشت مرحله بازی سر راه این شخصیت کارتونی قرار می گیرند.

زیگول توسط استودیوی بازیسازی توسعه مجازی کادوس ساخته شده و هم اکنون از طریق سایت ناشرش (تبیان) قابل دریافت است.

تصاویری از گیم پلی این بازی که بر روی تبلت ها و موبایل های اندروید قابل بازیست:

 


آپلود عکس رایگان و دائمی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:زیگول: بچه عقاب گم شده,زیگول,بچه عقاب گم شده, | 21:53 | نویسنده : خروسباشی |